zaterdag 15 oktober 2022

Neutrale geboortecadeautjes

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Dit doosje waarvan je de uitleg vind bij Indra Biendl heb ik al een keer gemaakt, nu koos ik als thema: geboorte. Had nog een aantal babykousjes in groen liggen en mijn voorraad voor de kerstmarkt mag nog uitgebreid worden.
Deze doosjes zijn gemaakt met chip board en daarna bekleed met design papier uit verschillende blokken van Action. Het deksel gaat zowel naar voor als naar achter open. 
Zoals jullie kunnen zien heb ik bij één doosje 2 lintjes gebruikt om het doosje makkelijk te openen. Bij het tweede doosje was ik dat vergeten, maar geen nood, op de beurs in Den Bosch had ik leuke hendeltjes gekocht die ook pasten op het deksel. Voorlopig zijn de cadeautjes alleen gevuld met 4 paar kousjes maar er is nog ruimte voor een fopspeen. Om het doosje mooi te showen staan er ook pootjes onder.

4 opmerkingen:

  1. De doosjes zien er leuk , maar ingewikkeld uit!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke doosje. Knap gemaakt. Ik doe het je niet na. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie stevig uitziende doosjes Gerda. Heel mooi afgewerkt met die pootjes en decoratie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt hele mooie babydoosjes gemaakt met de leuke sokjes,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen