vrijdag 21 oktober 2022

Pinwheel Tower kaart

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Dit modelletje vind ik nog altijd heel leuk om te maken en is bijzonder goed geschikt om te maken met mooi design papier. Voor deze creatie heb ik design papier van Craft O'Clock gebruikt: Creative Reverie.
Door de lichtinval bij het nemen van de foto's lijkt het dat de papiertjes soms niet bij elkaar passen maar dat is gezichtsbedrog 😉 En terwijl ik bezig was met mijn fototoestel kwam ik tot de vaststelling dat er nergens plaats is om een persoonlijk boodschap te schrijven, zal bij deze kaart met een extra papiertje moeten.
Helaas kan deze kaart niet in een genormaliseerde envelop, dat worden dus dubbele portkosten. Ga de afmetingen aanpassen zodat de portkosten naar beneden gaan. Voor de afwerking een leuke tekst, 2 vlinders en gestanste bloemetjes (allemaal uit restjes van het papier).

3 opmerkingen:

  1. Je hebt een mooie pinwheel tower kaart gemaakt Gerda. Mooi dessin-papier heb je gebruikt en elk paneeltje is een plaatje op zich.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie kaart met dit papier in dit aparte modelletje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt een hele mooie pinwheel towercard gemaakt, echt superleuk papier gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen