zondag 16 oktober 2022

Simmi

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Toen ik een tijdje geleden op internet deze stempel van Lavinia tegen kwam was ik meteen verliefd. Heb hem kunnen aanschaffen in mijn favoriete webshop en gisteren ben ik er mee aan de slag gegaan.
Ik ben begonnen met het oog te stempelen, daarna de achtergrond ingkleurd met mijn aqua markers van Action. Op de randen nog een script gestempeld en geaccentueerd met paarse inkt. Voor de afwerking boven de wenkbrauw transparante hobbydotjes (geeft wat bling, bling), een leuke quote van MD en enkele gestanste bloemetjes (Elizabeth Craft Designs: Cherry Blossom).

Iedereen een fijne zondag gewenst.

3 opmerkingen:

  1. Wat mooi kleurwerk. De achtergrond is prachtig. Het oog mooi opogemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart! Wat komt het oog mooi uit op je gekleurde achtergrond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een pracht kaart en leuk met deze tekst erbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen