dinsdag 12 februari 2019

Nogmaals 50 jaar getrouwd

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Vandaag de laatste kaart gemaakt van mijn bestelling jubileumkaarten. Het is een dubbele schuifkaart geworden met de hulp van deze workshop:
https://www.youtube.com/watch?v=KTDiAP4v9yw&t=1941s
Is een modelletje dat al een tijdje op mijn to do lijstje stond. Om toch in mijn eigen stijl te blijven gekozen voor een 3D plaatje.
Omdat ik ook graag heb dat je een kaart mooi kan etaleren heb ik achteraan nog een soort van standaard aangebracht. Moeilijk uit te leggen maar op deze foto kunnen jullie zien hoe het in elkaar zit, denk dat het op die manier wel duidelijk is. En zo is het ook makkelijk om het schuifgedeelte uit te schuiven.
Het scrap papier is van een Craft&You Design blokje: Rose Garden. Het randje is een mal van Nellie Snellen net als het gestanste hart. Op één onderdeel gestempelde wensen en op het achterste onderdeel nog een hartjes slinger. Afgewerkt met een strik en goudkleurige hobbydotjes.




5 opmerkingen:

  1. Wow, wat een schitterende kaart! Leuk om jou eigen stijl er in te herkennen. Ik heb tussendoor even een stukje van de workshop gekeken. Super gedaan met de standaard!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige dubbele schuifkaart heb je gemaakt. Mooi papier heb je ook gebruikt.
    Dank je voor de link. Deze kaart staat ook al een tijdje op mijn To Do lijstje. Maar nu de tijd nog, die ontbreekt er wel eens aan. Hihihi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Gerda. Leuk model. Alles heel mooi gecombineerd. Je opdracht is goed geslaagd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel zachte klasse kaart Gerda. Handig dat je er een tentkaart van maakte, anders valt ze zo vlug open als de voorkant te zwaar is. Ook leuk dat de wensen te voorschijn komen als je aan het lintje trekt !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Gerda, leuk model en de achterkant ziet er als een tentkaart.. Mooi gedaan, blijft de kaart goed staan,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen