zaterdag 23 februari 2019

Verjaardagskaarten (vervolg)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Nog 2 kaarten gemaakt met dezelfde mal als mijn vorige creaties. De beide zijkanten heb ik apart gestanst en daarna aan een enkele kaart geplakt. Door het formaat van de mal lukt het toch niet om het uit één stuk te doen. 't Ja, verder spreekt de kaart voor zich, alle mallen zijn van MD behalve het labeltje dat zijn 2 cirkels van Nellie Snellen. Plaatje natuurlijk van LeSuh. Afgewerkt met roze strass steentjes.
Ik wou deze mal ook eens gebruiken op een rechthoekige kaart en dit is het geworden. Het scrap papier en de plaatjes zijn van een oudere serie van Maja.
Als je de flap open doet krijg je dit te zien. Het is een enkele kaart met achteraan het welbekende tentgedeelte zodat ze mooi blijft staan. Om de flap dicht te houden heb ik magneetjes verstopt achter het scrap papier.


7 opmerkingen:

  1. Hoi Gerda,
    Je bent mij voor met de bovenste kaart, zo´n zelfde idee had ik ook in mijn hoofd met deze stansen. Is een mooie kaart geworden.
    De stans staat ook mooi op een rechthoekige kaart, daar had ik nog niet aan gedacht dus heb er wat inspiratie bij.
    Leuk dat je de kaart kunt uitklappen, knap bedacht.
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten Gerda, het is gewoon lastig om met grote en drukke stansen te werken. Ik vind vooral je 2de kaart heel erg mooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je haalt echt alles uit deze mal, goed gevonden. Twee totaal verschillende kaarten en allebei geslaagd hoor .
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee prachtige kaarten, en wat een goed idee die rechthoekige kaart. Zou ik nooit opgekomen zijn. Het zijn een paar toppertjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaartjes, Zo prachtig allemaal. Ik ben gelijk volger geworden van je blog.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ze zijn prachtig Gerda. heel erg leuk gemaakt zo met deze mooie mallen. groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen