zondag 27 oktober 2019

Dot & Do 69 (Wintervogels)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Mijn eerste kerstkaarten voor dit jaar zijn klaar. Een Dot & Do pakketje waarvan de stickertjes al geplakt waren. Doe ik gewoonlijk als de kleindochter haar middagdutje doet.
De meegeleverde plaatjes vond ik niet mooi, daarom heb ik in iedere kaart een mini-blister (Tim Holtz) verwerkt met een miniplaatje van het blok: Ciao Bella/Time for Home.
In de kaart heb ik een klein schuifmechanisme verwerkt zodat je het label kan uitschuiven maar er niet uitvalt.
Het schudmateriaal heb ik bij Het Boekenvoordeel gekocht.
De 3 kaarten van het pakket op een rijtje.
De voorbeelden




5 opmerkingen:

  1. Oh wat heb jij een mooie variant gemaakt Gerda. Leuk dat schudgedeelte en dat uitschuif-label. Jouw kaarten ogen wat chiquer en rustiger vind ik, top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat leuk gedaan zo'n dotjes kaart met een schudgedeelte en label! Helemaal geslaagd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De jouwe zien er prachtig uit, heel mooi met het schudgedeelte en de leuke tag,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dotkaarten. Vooral met het schudgedeelte. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk bedacht met dat schudbolletje en ze ogen ook weer rustiger dan de originelen, heel mooi.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen