dinsdag 8 oktober 2019

Mini Milk Boxes

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Nog een ander modelletje voor de snoepcadeautjes. Van de snoepjes die ik er voor voorzien heb passen er 3 in het doosje. Gemaakt met design papier van Action. Voor al deze cadeautjes gebruik wat ouder design papier waar ik niet echt een bestemming voor in gedachten had. Om het doosje te sluiten een lintje door de geponste gaatjes. Als afwerking een klein gestempeld label en de kerstmutsjes vond ik in mijn prullenbakje.
Dit is zo makkelijk en snel klaar dat ik deze voormiddag 4 exemplaren heb gemaakt.
Workshop/video:

3 opmerkingen:

  1. Leuke doosjes Gerda, die kerstmutsjes maakt het extra feestelijk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie melkpakje in kerstuitvoering, er gaan wel weinig snoepjes in,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele schattige doosjes, de mutsjes zorgen voor de vrolijke toets.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen