zondag 13 oktober 2019

Zwanger (slider pop-up kaart)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Als alles goed gaat mogen we in het voorjaar van 2020 ons 4de kleinkind verwelkomen. Om mijn zoon een schoondochter te feliciteren met de zwangerschap heb ik deze kaart gemaakt. Bij mijn eerste poging was ik een beetje te gul geweest met dubbelzijdige plakband en werkte het schuifgedeelte niet. Alles in de prullenmand en helemaal op nieuw begonnen met dit resultaat.
 
Omdat het nog te vroeg is om het geslacht van de baby te weten heb ik een neutrale kleur gekozen. Het scrap papier is van een oud Action blok. De tekst heb ik in Word getypt en uitgeprint.
  
Het label (voor de stevigheid 2x gestanst) dat uit de kaart schuift is van Crealies. Het geheel afgewerkt met een strik, een bloementoef en goudkleurige transparante stickertjes.
 

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart in een neutrale kleur!
    Erg leuk model ook.
    Leuk dat de tekst te voorschijn komt,
    Heel leuk gedaan!
    Fijne avond, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk modelletje heb je gemaakt, om Papa en Mama te feliciteren met hun zwangerschap!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie pop-up kaart, heel erg leuk in deze naturel tinten en alvast gefeliciteerd
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat jullie weer een kleinkind mogen verwelkomen als alles goed gaat, bijzonder! Geniet ervan! Je hebt de ouders al blij gemaakt zo te zien met deze prachtige kaart... Zo'n neutrale kaart doet het altijd goed en blijft mooi

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi kaartje in een subtiel kleurtje, heel leuk model. De ouders zullen heel blij zijn met een broertje of zusje voor Roxan en met je kaart natuurlijk ook.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen