woensdag 2 oktober 2019

klassiekertje

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Gisteren deze kaart gemaakt met één van mijn nieuwe mallen. Vind de mal bijzonder mooi maar het papier viel uit de stans toen ze door de Ebosser ging en ik kon het niet mooi terug plaatsen, het embossen heb ik dan met de hand op mijn lichtbak gedaan.
Een heel klassieke kaart met een 3d plaatje van LeSuh. Banner met gestempelde wensen en afgewerkt met bijpassende strass steentjes.


6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige stans inderdaad ! Heel mooi kaartje
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met deze mooie stans, ik plak altijd mijn stansen vast met verwijderbaar plakband, vóór dat ik ga stansen,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een op en top Gerda kaart! Wat een prachtige stans heb je daar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk deze klassieker. Altijd wel iemand die je dit soort kaartenkan sturen... daarom is het nou zo leuk om kaartente maken. Je kan ze mooi persoonlijk maken. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie mal in combinatie met die bloem, heel mooi kleurtje !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart ik heb de mal ook groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen