donderdag 2 juli 2020

Dot & Do 73

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Heb weer een pakketje van Dot & Do verder afgewerkt. De titel van nummertje 73 is 'Jonge Dieren', helemaal niets meer van te zien op mijn kaarten. Voor ieder patroontje heb ik een plaatje uit mijn eigen voorraad gebruikt, 3 verschillende thema's. Om te beginnen een verjaardagskaart. Zoals gebruikelijk het witte cardstock extra uit gestanst. Bovenaan een tekst van Carlijn. Omdat ik die tekst aan de binnenkant van de kaart hebt geplakt heb ik binnen in nog een neutraal scrap papiertje aangebracht zodat alles mooi afgewerkt is.
Vervolgens nog een opkikkerkaart en een geboortekaart.
 
De voorbeelden:
 


4 opmerkingen:

  1. Zo jij bent goed creatief bezig geweest.
    Wat een leuke serie rots kaarten.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er iets helemaal anders van gemaakt, ze zijn heel mooi geworden. Leuk de "gefeliciteerd" bovenaan.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten, zien er helemaal anders uit, door de plaatjes die jij hebt gebruikt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke vrolijke dotkaarten heb je gemaakt Gerda. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen