zondag 5 juli 2020

Voorraad doosjes

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Wat een herfstachtige dag vandaag. Veel wind en wolken. Heerlijk weer om te knutselen. Omdat ik het doosje dat ik in de loop van deze week al gemaakt had zo leuk vond heb ik vandaag van dat modelletje een hele voorraad gemaakt. De 4 bruine doosjes had ik al klaar. Vandaag nog 16 andere gemaakt.
Geeft een mooi voorraadje van 20 stuks die ter zijner tijd gevuld zullen worden met lekkers. En als er geen kerstmarkt georganiseerd word hou ik de doosje voor 2021.
Al het design papier komt uit verschillende blokken van Action.
 

4 opmerkingen:

  1. Zo, jij bent even goed bezig geweest! Wat leuk al die doosjes in de verschillende design papiertjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben jij creatief bezig gewest zeg
    Een mooie voorraad doosjes . Altijd makkelijk een voorraad kado doosjes .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie doosjes heb je weer gemaakt, leuk in verschillende kleuren
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow jij hebt je tijd nuttig besteed. Dat moet wel voldoening geven als je die prachtige serie zo samen ziet staan en je kan er van alles in kwijt.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen