woensdag 1 juli 2020

Gefeliciteerd

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Nu het verenigingsleven terug van start mag gaan had mijn echtgenoot voor de eerste keer in 3 maand 's avonds een vergadering om te kijken of de fanfare in veilige omstandigheden kan opstarten. Daardoor zal ik de komende tijd weer veel alleen zijn in de avonden en op tv is er ook niet veel bijzonders meer te zien. Dan maar aan de knutsel, nog genoeg nieuwe spulletjes die moeten uitgeprobeerd worden. Dit is wat ik gisteravond in elkaar geknutseld heb. Een klassieke kaart in een modern kleedje. Rond het plaatje (LeSuh) een frame gemaakt zodat ik de achtergrond kon behouden. De kleuren van de kaart zijn gebaseerd op de bloemenkrans. Afgewerkt met goudkleurige strass steentjes, een banner van Leanne de Graaf en enkele geponste vlinders.

6 opmerkingen:

  1. Wow Gerda jij bent in een fleurige bui, veel feller dan gewoonlijk, schitterende kaart !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de kleuren prachtig, met een heel mooi plaatje, supermooie kaart
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Wat een prachtige kaart Gerda.
    Zo mooi in deze kleuren.
    Het plaatje past er precies bij .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt meteen je vrije tijd goed besteed;-)en een prachtige kaart gemaakt! Zoals Annie al schreef die felle kleuren zien we niet zo vaak bij jou, maar zijn prachtig.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Gerda. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen