donderdag 9 juli 2020

Envelop Punch Board doosjes

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Voor ik aan mijn nieuwe post begin het antwoord op de ra, ra, ra vraag van mijn vorige kaart: het randje is van Jenine waar ik stukken van tussen geknipt heb.

En dan nu mijn nieuwe doosjes, allemaal gemaakt met het Envelop Punch Board. Bij TüüddelDings kan je het filmpje bekijken van dit modelletje. Mijn design blokken van Action komen voor deze doosjes heel goed van pas.
 
Daarna nog we rond gekeken op YouTube en tijdens die zoektocht kwam ik nog een leuk modelletje tegen, filmpje te vinden bij Bines Stempelglük. De rood/groene exemplaren heb ik helemaal volgens de instructies gemaakt. 
Daarna heb ik nog 3 doosje gemaakt uit Design papier van Action.
 
 


3 opmerkingen:

  1. Echt knap, dat jij zo'n mooie doosjes maakt en altijd perfect afgewerkt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent lekker op dreef met de doosjes, deze zien er ook top uit! Door het gebruik van de verschillende papiertjes zien ze er allemaal ook heel anders uit!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch altijd zo mooi en schattig jouw doosjes, het is weer een prachtig assortiment. Door jou kreeg ik ook weer de kriebels, weldra zie je het resultaat.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen