zaterdag 19 november 2022

Kaarten knutseldagen Winterswijk (2)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Weekend, dat wordt er hier niet geklust, tijd om een volgende bericht te maken over mijn knutseldagen in Winterswijk. Deze keer komt het mooie papier van Scrap Boys: Japanese Beauty aan bod. Ik begin met een eenvoudig slimline kaart. De plaatjes links en rechts zijn verhoogd aangebracht met foam tape.
Het cascade modelletje maak ik graag. De vogels op de kaart links zijn plaatjes die in het paperpad zitten, handmatig geknipt en verhoogd aangebracht.
En als laatste voor vandaag een mapje van Anneke Voskuijl. Het extra boekje heb ik weg gelaten omdat ik het mapje persoonlijk dan te dik vond. Voorlopig is het mapje nog niet dicht gestrikt.


Iedereen een fijn weekend gewenst. 

4 opmerkingen:

  1. Oooh dit is ook alweer zo prachtig! Kunstwerkjes hoor. Mooie materialen heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat ziet alles er prachtig uit! Heel mooi hoe je al dit papier verwerkt hebt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie serie kaart heb je gemaakt, ook je papier is weer super,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je gaat het niet geloven maar ook dat papier heb ik, we hebben wel dezelfde smaak. En die laatste creatie was ik juist aan ‘t kijken bij Anneke. Alles wat je hier showt is weer supermooi Gerda !!
    Xx Annie

    BeantwoordenVerwijderen