vrijdag 11 november 2022

Overzicht knutseldagen Winterswijk (Nederland)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik ben weer thuis van een aantal zeer aangename knutseldagen in Winterswijk. Op een paar uitzonderingen na heb ik alles wat ik had voorbereid kunnen afwerken. Dit zijn mijn doosjes. Nu ga ik eens goed moeten tellen hoeveel ik er in totaal heb.
Ook nog behoorlijk wat kaarten en leuke mapjes kunnen maken.
Van zodra ik tijd heb komen er individuele foto's van mijn knutselwerk, wanneer is de vraag want er wacht mij een redelijk volle agenda met opvang kleinkinderen en eindelijk na 5 maanden wachten de levering van onze nieuwe meubels. We moeten de oude kasten nog leeghalen en daarna de nieuwe exemplaren weer vullen 😉

5 opmerkingen:

  1. Ik had geen idee dat je al terug was dacht dat jullie dit weekend weg waren. Wat een massa werk heb je weer verzet, je was weer super actief. Ik zie daar veel prachtige creaties, je kan de kerstmarkt bijna helemaal alleen vullen ;-)
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, een indrukwekkende collectie zo allemaal bij elkaar, en in het echt allemaal nog mooier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al je creaties zien er prachtig uit en..wat maakte je veel,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je veel leuks gemaakt in Winterswijk. Het ziet er allemaal prachtig uit. Knap hoor. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een grote hoeveelheid creaties Gerda, dat waren zeer productieve dagen. Succes met de volle agenda.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen