maandag 21 november 2022

Kaarten knutseldagen Winterswijk (4)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Vandaag is mijn thema geboorte. Van ieder modelletje heb ik een jongens- en meisjes versie gemaakt. Ik start met een model dat ik zag bij Castella en al eerder heb gemaakt. Voor alle kaarten heb ik de paperpads van Craft O'Clock gebruikt: Hello Little Boy, Hello Little Girl.

 De volgende creaties zijn towerkaarten. Afgewerkt met handgeknipte pockets en plaatjes uit de paperpads.

Alle gebruikte stempels zijn van Marianne Design.

Zo, ik ben weer klaar voor vandaag 😉 tot de volgende................

5 opmerkingen:

  1. Prachtige serie kaarten heb je weer gemaakt.
    Leuke modelletjes .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige serie geboorte kaarten heb je gemaakt. Mooi papier gebruikt. Leuk apart model. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn prachtige kaarten en leuke modelletjes, helemaal in de "Gerda" stijl!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt echt zo'n mooie eigen stijl! het zijn weer superleuke kaarten,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ZAUBERHAFTE KARTEN,,,,,

    wünsche noch einen schönen TAG
    bis bald die BIRGIT

    BeantwoordenVerwijderen