donderdag 3 november 2022

Nieuw doosjes

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Mijn voorbereidingen voor het knutselweekend zijn klaar. Tijd voor wat anders. Op de kerstmarkt wil ik ook lege doosjes aanbieden en daarom ben ik op zoek gegaan naar modelletjes die niet te veel werk vragen. Het eerste exemplaar vond ik bij Sally Stampers.
Een heel eenvoudig doosje waarvan alleen de bodem binnenin en het deksel een design papiertje (Studio Light) hebben gekregen. Voor de afwerking een leuke stempel en ijskristallen.
Op naar het 2de modelletje dat ik zag bij Alexandra Grape. Een beetje meer werk maar heel leuk.
Voor de wikkel een design papiertje van Action. Als afwerking een geponste kerstroos (Nellie Snellen) en een label met gestempelde wens.
Het doosje heeft binnenin 3 tussenschotjes.

Nu gaat het echt een tijdje stil worden op mijn blog. Morgen nog kleinkinderen opvangen en in het weekend alles inpakken voor Winterswijk.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke doosjes heb je gemaakt. Leuk met de vakjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie doosjes heb je gemaakt, leuk het vakjesdoosje, geniet van je hobby weekend,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke doosjes heb je gemaakt Gerda, die met de vakjes ziet er al ingewikkelder uit!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke doosjes, altijd handig om een mooie verpakking te hebben om je kadootje te verpakken.
    Fijn weekend, Annie

    BeantwoordenVerwijderen