donderdag 13 juli 2023

40 jaar getrouwd

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Over een paar dagen heeft vriendin Eri wat te vieren. Om haar en W. te feliciteren met hun 40-jarig jubileum heb ik deze kaart gemaakt. De kaart stond al een tijdje geparkeerd in mijn mapje van juli, ze is inmiddels op haar bestemming aangekomen en kan ik ze eindelijk showen.
De kaart is gemaakt aan de hand van een filmpje van Hobbyvision. Het mooie papier komt uit een blokje van Craft O'Clock: Flower Fiesta.
Om de kaart te sluiten een wikkel met een ovaal van Studio Light. Als decoratie een leuk hartje van MD met een strikje. Binnen in de kaart een swirl hartjes van Gemini en gestempelde teksten.

3 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtige kaart voor Gerie en haar man gemaakter. Heel mooi model en leuk opgemaakt met dit mooie papier. Van mij hebben ze ook een kaart ontvangen. Die laat ik maandag zien… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je al bedankt voor deze schitterende kaart, maar doe het hier graag nog eens! Hij staat al mooi te pronken op de kast.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart voor het robijnen bruidspaar.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen