dinsdag 11 juli 2023

Nog meer bloemen

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik had reeds vermeld dat er nog kaarten zouden volgen met een ander design van het mooie Wonderful World papier. Hier komen ze.
Zelfde lay-out dan de andere creaties maar dan horizontale kaarten.
Voor deze gestempelde wens van Carlijn ben ik verschillende keren opnieuw begonnen om een mooie afdruk te krijgen, daar ga ik nog flink moeten op oefenen want het is nog steeds niet zoals ik het wil.

Op naar de volgende 😉

3 opmerkingen:

  1. Deze twee kaarten zijn ook erg mooi. Gaat het ook niet als je stempelt met de stempelhulp? Dan blijft de stempel en papier op dezelfde plek en kun je er weer inkt opdoen en nog een keer extra drukken.... Succes ermee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarte weer Gerda.
    Ik sluit me bij Trijntje aan.
    Succes
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn ook twee schitterende kaarten! Stempels met zo'n lap tekst blijft toch moeilijk om te stempelen, zelfs met een stempelhulp.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen