vrijdag 14 juli 2023

Voor mijn meter

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Begin augustus is mijn meter jarig. Ze is de zus van mijn moeder en wordt 85, in leeftijd schillen we net 20 jaar. Ik heb altijd al een hele goede band met haar gehad en sinds het overlijden van mijn moeder 3 jaar geleden kan ik nog altijd op haar rekenen voor steun en goeie babbels. Ik probeer dan ook ieder jaar iets speciaals te maken om haar in de bloemetjes te zetten. Het mapje had ik al een tijdje klaar, gisteren heb ik er nog een bijpassend doosje voor gemaakt.
Gelukkig had ik nog genoeg restjes van het design papier van Scrap Boys: Japanese Beauty om het doosje te versieren. Het sluit met 2 magneetjes en de button is een splitpen waarvan ik de beentjes verwijderd heb. Dit is het mapje (showde ik al eerder in een andere post) gemaakt volgens een filmpje van Anneke Voskuijl.

2 opmerkingen:

  1. Mooi doosje bij de kaart Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooi zelfgemaakt cadeau voor je meter Gerda. Je hebt een mooi doosje om dat mooie mapje gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen