woensdag 8 december 2021

Bon voyage

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik heb een heel lijstje met to do projectjes. Vandaag is het eindelijk gelukt om daar iets van te maken.

Het is een Flip Flap kaart geworden waarvoor ik een filmpje van Sam Calcott heb gebruikt. Voor zij die het filmpje gaan bekijken, ik heb voor de 2de versie gekozen.
Voor dit projectje heb ik het mooie papier van Stamperia/Around the World weer boven gehaald. Het pakket is bijna volledig verwerkt op verschillende kaarten.
Heb geen verdere versieringen aangebracht omdat het papier op zich al voldoende aangeeft wat het thema van deze kaart is. Het is een redelijk zware kaart en buiten formaat voor de Belgische Post. Daarom ga ik ze bewaren voor de verjaardag van mijn broer. Behalve zijn interesse voor fotografie, in de tuin werken en wandelen, fietst hij ook regelmatig en gaat hij af en toe wel eens op reis mijn zijn vrouwtje (in betere tijden 😉). Ook postzegels verzamelen doet hij al jaren, allemaal zaken die op deze kaart te zien zijn. Als je 1 keer trekt komt het vliegtuig te voorschijn, bij de 2de keer trekken flapt het volgende deel open waar ik ruimte heb gelaten voor een persoonlijke boodschap. Weer een verjaardagskaart klaar voor 2022 !!!

4 opmerkingen:

  1. Wow, ziet er top uit! Door het mooie papier heeft het inderdaad niet veel versiering nodig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met supermooi model, had ik ook al in m'n hoofd maar maak geen lijstjes en vergeet het dan wel.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een superleuk model en heel veel op te zien, daar gaat je broer heel blij van worden,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaart voor je broer een schitterend geheel Gerda!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen