maandag 6 december 2021

Huwelijkskaart

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Even ter informatie. Deze ochtend heb ik telefonisch contact gehad met het rusthuis om te informeren of ik hen een plezier kon doen met mijn doosjes die ik normaal op de kerstmarkt zou verkopen. Ze waren heel blij met het gebaar en ik ben ze deze namiddag gaan afgeven. Moest onmiddellijk op de foto met mijn grote doos vol geschenkjes, gaan ze op Facebook plaatsen šŸ˜®

En dan nu mijn nieuwe kaart, echt vers van de pers. Inmiddels al bezorgd bij de opdrachtgever.
Is een kaart in opdracht gekregen tijdens het afgelopen weekend. Het is een slimline kaart geworden met design papier van Craft & You/Dream Ceremony. Het label met de gestempelde wens zit bij de slimline mal. Bruidspaar jullie wel bekend. Afgewerkt met 2 vellum bloemen en 2 hartvormige stickers die ik op het design papier heb geplakt en uitgeknipt. Achteraan een standaard zodat ik de kaart mooi blijft staan.


6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie, romantische kaart heb je voor het bruidspaar gemaakt, het papier is ook heel mooi,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een heel lief gebaar, om je doosjes in het rusthuis af te geven! Zo krijgt iedereen een leuk kleinigheidje!
    Je Huwelijks kaart is schitterend geworden met het mooie romantische papier en het bruidspaar. De vellum bloemen passen er perfect bij!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige huwelijkskaart.
    Mooi romantisch.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief dat je nu die doosjes met lekkers af hebt gegeven bij het rusthuis Gerda. Zo kunnen de mensen er toch van genieten. Leuk dat er zo enthousiast gereageerd werd.
    Deze romantische kaart is ook heel mooi geworden. Lief die zachte kleurtjes en mooie stansen heb je gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief dat je de doosjes hebt afgegeven bij het rusthuis. Je hebt een prachtige romantische kaart gemaakt. Mooi papier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi gebaar Gerda, die foto moet je proberen te bemachtigen.
    Erg romantische kaart met die mooie mal, en de zachte bloemen maken het extra fragiel.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen