woensdag 15 december 2021

Kinderkaart

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik ben graag goed op tijd met de verjaardagskaarten voor mijn kinderen en kleinkinderen. Gisteren heb ik een start gemaakt met de kaart voor kleindochter Masha haar 2de verjaardag (mei 2022), vandaag heb ik ze verder afgewerkt.
Het is een schudkaart geworden. Tot vorig jaar hadden ze bij mijn zoon een konijntje, helaas is het diertje uit de tuin ontsnapt en hebben ze het niet meer terug gezien. Nu hebben ze 2 poezen in huis. Daarom de keuze van dit Moreheadplaatje. 
In het schudgedeelte kraaltjes en pailletjes. Gestempelde wensen van Marianne Design. Als extra versiering nog een paar kleine bloemetjes.

4 opmerkingen:

  1. Ik dacht al; Masha al 2 jaar, wat is dat snel gegaan! Maar het duurt nog een half jaar! Maar je kaart voor haar is heel erg leuk geworden met het snoezige plaatje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig Morehead plaatje heb je gebruikt op deze mooie kaart, twee poesjes in huis dat is ook heel gezellig,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart voor je kleindochter.handig om die alvast klaar te hebben. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart voor je kleindochter.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen