maandag 20 december 2021

Drawer met Easel deel

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

3 dagen heb ik nodig gehad om dit werkje tot een goed einde te brengen. Omdat ik de afmetingen heb aangepast aan mijn snoepgoed heeft het me veel probeersels gekost voor het eindelijk allemaal goed was.
Het ronde plaatje en de plaatjes in het extra kaartje zijn van de "Lavender Bliss" lijn van 
Craft O'Clock. In het schuifje/lade het snoepgoed met daar bovenop een extra boekje/kaartje. 
Dit doosje/drawer met easel wil ik in de loop van 2022 voor een groter project gebruiken, daarom heb ik het nu al volledig uitgewerkt in een ander thema dan dat het zal worden voor de opdracht. Hopelijk is de opdrachtgever tevreden met dit voorbeeld. Dan kan ik af en toe al een geschenkje maken zodat ik niet alles op het laatste moment moet doen.
In het schuifje kunnen 9 chocolaatjes van Trefin in. Verschillende stempels gebruikt, banner van Crealies en lavendel takjes met strik voor de final touch. Tegen dat ik dit geschenkje ga gebruiken stopt ik er uiteraard nieuwe snoepjes in. Denk dat dit mijn laatste post van 2021 zal worden. Tenzij er onverwacht tijd vrij komt 😉

7 opmerkingen:

  1. Het ziet er schitterend. En ook bewerkelijk. Je bent goed bezig geweest. Het resultaat is prachtig. De opdrachtgever zal zeker tevreden zijn.. anders... je hebt gelijk in het voren werken.. Dan heb je geen stress. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kado verpakking.
    Mooie kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dat ziet er super uit, en tot in de puntjes afgewerkt. Het papier lijkt er ook wel voor gemaakt! Een top creatie dus!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creatie heb je gemaakt, met heel mooi papier en wat een leuke chocolaatjes,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige creatie Gerda!
    Wens je hele mooie feestdagen, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Gerda, wat een mooie creatie is dit.
    ik geloof direct dat het veel puzzelwerk en enige moeite kostte.
    maar het is dan nu ook een kunstwerk en met zeer mooi papier.
    groetjes Jolan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er een prachtig en lekker project uit, kan geloven dat je daar effe 'zoet' mee was. Zo mooi van kleur ook, alles hieraan is mooi !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen