woensdag 5 januari 2022

Kleurwerk

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Eerst en vooral wil ik iedereen een fijn, gezond en creatief 2022 wensen.

Vandaag een dag zonder kleinkinderen dus tijd om aan een nieuw blogjaar te beginnen. Gedurende de kerstvakantie zal het niet lukken om te knutselen. De paar dagen dat we niet voor de opvang  van de kleinkinderen moesten zorgen is het wel gelukt om enkele mooie afbeeldingen in te kleuren. Ik kan er 5 laten zien uit het 2de boekje van Emmanuelle Colin: Coloriage Wild 2. Zondag zal ik heel de serie tot en met nummertje 6 hebben want van mijn meter mocht ik zelf eentje bestellen als nieuwjaarsgeschenk. Ook van de kinderen heb ik 3 kleurboeken gekregen met A4 kleurplaten.
 

Nog 4 te gaan en dan ben ik klaar met het tweede boekje.

4 opmerkingen:

  1. Je bent mooi aan het kleuren geweest. Lekker om te ontspannen. En gezellig met de kleinkinderen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gedaan! Ik doe het je niet na!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kleurwerk, echt een geduld werkje, maar supermooi,
    Ook voor jou de allerbeste wensen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OMG hoeveel uren zijn daar ingekropen, ik doe het je ook niet na hoor. Je maakt er juweeltjes van en ik weet dat ze in het echt nog mooier zijn, dikke pluim !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen