maandag 17 januari 2022

Lavender Bliss (3)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Vandaag 2 slimline kaarten. De eerste is heel eenvoudig. Een mooi detail gekozen uit het design papier en rechts één van de kleine plaatjes uit het extra pakketje. Een gestempelde wens en enkele kleine vlinders voor de afwerking.
De andere slimline kaart is een schudkaart geworden. Ook hier één van de kleine plaatjes en een banner van Crealies met goudkleurige sticker.
Met het schudmateriaal (kraaltjes en pailletjes) heb ik een inschattingsfout gemaakt, persoonlijk vind ik dat ik teveel heb gebruikt 😯 afhankelijk van waar het schudmateriaal zit kan je een ander deel van het design papier zien. Vind het ook jammer dat er schudmateriaal aan de foamtape blijven plakken maar denk dat je dat niet kan vermijden.

3 opmerkingen:

  1. Je bent lekker op dreef met die mooie papier! Het zijn leuke kaarten geworden! Ik vind het nog meevallen met de hoeveelheid schudmateriaal, het is ook een groot venster. Volgens mij moet er wel iets bestaan waar het schudmateriaal niet echt aan blijft plakken, maar vraag me niet meteen wat!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook je slimline kaarten zijn erg mooi, ik vind het schudgedeelte wel heel mooi, echt vervelend dat het altijd blijft plakken aan 't tape,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig met dit mooie papier.Dit zijn ook twee hele mooie kaarten geworden.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen