maandag 24 januari 2022

100 jaar

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Voor een honderd-jarige heb ik deze kaart gemaakt. 
Het ideetje zag ik op YouTube bij Iced Images.
Ze noemt het een Inked Corner Card. Voor de jarige vond ik deze tekst wel grappig.
Bloemen en takjes uit mijn voorraad mallen, de strass steentjes komen van bij de Action. De gestempelde rand aan de zijkant is een stempel van Leanne de Graaf. Had de rand eerst rechtstreeks op het cardstock gestempeld maar er ging wat fout en heb ik het op deze manier opgelost.

5 opmerkingen:

  1. Leuke verjaardagskaart.
    Wat een leeftijd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig verjaardagskaart voor een honderdjarige, de stempel is echt perfect,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart met die fijne bloemetjes. De tekststempel lijkt ervoor gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtige kaart. Wat een mooie tekst. Het is een chique kaart. Met de mooie kleine bloemetjes. Lief. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We zijn weer een idee rijker, mooi uitgevoerd. En een schoonheidsfoutje verdoezelen dat kennen we allemaal wel denk ik (en dan heb ik het over kaarten he).
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen