zondag 16 januari 2022

Lavender Bliss (2)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik ga vandaag verder met mijn Lavender Bliss kaarten. De 1ste die vandaag aan de beurt is, is een kaart met een verborgen flap waarvoor ik een filmpje van Corrine Reijngoudt heb gebruikt.
De voorkant heb ik voorzien van een shaker gedeelte en een gestanste tekst. Op de verborgen flap gestempelde teksten. Als extra decoratie een randje van Jenine (2x gestanst). De kaart sluit met een magneetje.
De volgende in het rijtje is een eenvoudige kaart gemaakt met een ticketmal. De bloemen bovenaan heb ik 2 keer gestanst (in het groen en in design papier). In het hartje van de bloemen een strass steentje.

4 opmerkingen:

  1. Deze zijn ook al zo prachtig, met dit papier, het leent zich super voor die aparte modelletjes !
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze zijn ook schitterend Gerda. Je hebt knap gebruik gemaakt van het mooie dessin-papier.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten met dit mooie papier. Erg leuk met het schudgedeelte. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk vervolg op je kaartenreeks. Steeds een ander model en altijd even mooi.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen