vrijdag 21 januari 2022

Lavender Bliss (5)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Als jullie het nog niet beu zijn ben ik hier opnieuw met een aantal creaties gemaakt met het mooie Lavender Bliss design papier. De eerste kaart is gemaakt met het grote label van Marianne Design met daarop een mapje van Studio Light.
 
Voor het mapje heb ik een design papiertje uit een andere lijn gebruikt omdat de vellen van het Lavender Bliss papier niet groot genoeg waren om het mapje te stansen.
Dan volgen 2 triple easel kaarten op een slim line kaart. Bij de eerste heb ik er niet stil bij gestaan dat de cirkels die als stop moeten dienen te groot waren en uit zouden steken, persoonlijk stoort het mij niet.
Na het kleine foutje wou ik het natuurlijk ook eens goed doen en had ik nog genoeg design papier om een tweede exemplaar te maken.
Ik het mijn uiterste best gedaan om zoveel mogelijk creaties te maken met het papierblok, hieronder een overzicht van alle kaarten op eentje na die al verstuurd is.
Wat er nu nog overblijft is misschien nog genoeg om 1 kaart te maken, van de ronde plaatjes zijn er nog meerdere over maar die zal ik in de toekomst combineren met ander design papier.

5 opmerkingen:

  1. Hier krijg je toch geen genoeg van...Zulke mooie materialen en je hebt er geweldige creaties mee gemaakt. Leuke modellen. Goed dat je het meeste nu op hebt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en divers wat je allemaal met het papier hebt gemaakt Gerda. Schitterende creaties, stuk voor stuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je veel prachtige creaties gemaakt met het mooie papier
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, je hebt goed je best gedaan! Het zijn stuk voor stuk prachtige creaties.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow je hebt er weer wat moois van gemaakt. Op (en in) de eerste is heel wat te beleven, mooi. De tweede is ook prachtig dat je die zo kan zetten. Supermooie serie !!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen