zaterdag 8 juli 2023

Gefeliciteerd

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Na alle lay-out kaarten heb ik wat anders te showen 😉 Een felicitatie kaart gemaakt met Stampin 'Up producten. Het design papier heeft als titel: Wonderfuld World. Een paar maand geleden heb ik daar ook al een aantal kaarten mee gemaakt. Het papier is zo mooi, ik probeer er dus zoveel mogelijk uit te halen. Op 1 vel staan allemaal kleine bloemen. Die heb ik uitgestanst met een malletje van Nellie Snellen. Nog een extra laagje achter en verhoogd aangebracht op de kaart.
Voor de afwerking mini vlindertjes (eveneens van Stampin 'Up) en een gestempelde wens.

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met de kleine bloempjes Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart Gerda. Mooi streven om zoveel mogelijk uit het mooie dessin-papier te maken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi is deze kaart met het mooie dp en de drie bloemetjes staan er leuk op zo. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dat papier herinner ik me nog, ook heel mooi van kleur. Hele leuke speelse creatie met die rondjes.
    Fijn weekend nog, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow dat is prachtig DP.
    Dat mag natuurlijk niet verstopt worden.
    Met de 3 kleine rondjes heb je dit mooi opgelost.
    Toch nog iets erbij en het DP blijft mooi zichtbaar.
    Knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met dit papier, met de rondjes geeft het net dat beetje meer!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen