donderdag 6 juli 2023

Lay-out kaarten (3)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik ben nog steeds in lay-out modus😉 Het is zo leuk om te doen. Vandaag heb ik de laatste restjes van het design papier verwerkt. Deze serie kaarten is afgewerkt met stempels van verschillende merken en een vlinder van Stampin Up. Bij de creatie rechts heb ik bij het stansen nog een extra frame gemaakt zodat het design ook daar doorloopt. 

En waarom niet een beterschapskaart. Met een ander design maar wel uit hetzelfde pakket.
 
Voor deze kaarten heb ik het frame 2 x uit cardstock en 1x uit het design papier gestanst. Bij de vorige serie had ik een extra laag. Maar ik vind dat hier, met een laag minder ook genoeg diepte in zit.

3 opmerkingen:

  1. Deze zijn ook weer erg leuk. Ik zagt je bericht van je doosjes. Een heel werk. Heb je snel gedaan… ziet er leuk uit.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze serie is mooi geworden, ik heb er nu 3 gemaakt, maar het is niet echt mijn ding. Je kunt er zo weinig op kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er deze keer ook weer een mooie serie van gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen