vrijdag 21 juli 2023

Zomervakantie

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Met nog een aantal kaarten gemaakt met het Wonderful World papier van Stampin'Up ga ik in zomervakantie. Dit is een 3 panel concertina kaart waar ik ook de bijhorende stempels heb gebruikt.
Achter de grote (met de hand geknipte) bloem heb ik nog een masker aangebracht. Gestempelde wensen en roze strass steentjes voor de afwerking.
De volgende creatie is een slimline kaart geworden. De gestanste gaatjes is ook een malletje van Stampin'Up. Gestempelde wens van Carlijn.
En om jullie niet te vervelen met nog meer kaarten laat ik 2 foto's zien van bijna (sommige zijn verkocht) alle 56 kaarten die ik heb kunnen maken met dit design papier. Tot nu maakte ik zelden dezelfde kaarten maar met dit papier heb ik het wel gedaan 😉
Over een paar weekjes ben ik er weer, iedereen een fijne zomer/vakantie gewenst.

8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten Gerda.
    Een hele serie heb je gemaakt.
    Wens jou een hele fijne vakantie.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn weer mooie kaarten Gerda. Een hele fijne vakantie gewenst, lekker genieten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent goed bezig geweest met dit mooie papier. Deze kaarten zijn prachtig. Fijne vakantie .groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bent de laatste tijd als een speer gegaan, en met een prachtig resultaat! Volgens mij was je niet meer te houden. Deze laatste twee zijn ook prachtig geworden! Een heel tof modelletje die eerste, nog niet eerder gezien. Een leuk malletje met die gaatjes!
    Geniet van de vakantie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaarten zijn het geworden, ik vind de gaatjes stans echt heel leuk.
    Wens je een fijne vakantie,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een creativiteit.
    Hele mooie kaartjes heb je gemaakt.
    Prachtige bloemen.
    Geniet van je vakantie.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow hiermee hebben we kijkplezier voor een paar weken. Ik denk dat je je kaarten nog zal missen op vakantie zoals jij niet meer te stoppen bent. Dat roze papier is ook weer prachtig en handig als je die bloemen goed kan uitknippen. Je hebt weer hele mooie creaties gemaakt. Neem nu effe rust en geniet ervan !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow....wat een mooie serie kaartjes met deze mooie papiertjes. Fijne vakantie, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen