zaterdag 1 juli 2023

Lay-out kaarten (1)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Vandaag ideaal knutselweer en daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt. Ik ben begonnen aan een serie kaarten met verschillende lay-out mallen. De eerste mal is (als ik me niet vergis) van Joy. Waar ik wel zeker van ben is dat ze niet van MD is 😉 Alle kaarten zijn gemaakt met overschot van een 30,5 x 30,5 pakket dat ik in het eerste leverjaar van onze jongste kleindochter gebruikt heb om haar foto album te maken. Maar zoals jullie kunnen zien nog mooie restjes die nu goed van pas komen.
Bij de liggende kaart ging het even mis. De stempel kwam los toen ik de stempelhulp dicht deed. Gelukkig heb ik de kaart kunnen redden van de prullenmand door de bloemen over de fout te plakken.
 
Daarna ben ik aan de slag gegaan met een mal van Avec. Een handig formaat want de kaart van 12 op 12 kan in een genormaliseerde envelop. Bij alle creaties heb ik het frame 1x uit het design papier en 3x uit cardstock gestanst.
 
Inmiddels zijn alle 130 kerstdoosjes in elkaar geplakt. Volgende week begin ik met de decoratie.

6 opmerkingen:

  1. Wat weer en prachtige kaarten Met de lay out mallen .
    Super leuk gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige serie Gerda. Heel mooi dessin-papier en fijntjes afgewerkt met die mooie bloemen en die kleine vlindertjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige serie kaarten.Jr h4b5 heel mooi papier gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je leuke kaarten gemaakt met deze techniek bij de layoutmallen. Dit mooie papier is er dan ook heel geschikt voor.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie serie heb je gemaakt, het blijft leuk om de layout mallen zo te gebruiken,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja die zijn weer mooi ! Geen handknipwerk of kleurwerk alleen mooie papiertjes nodig, een stansmachine en een goed idee. Als ik het papier zo bekijk denk ik dat ik dat block ook nog heb. De voorlaatste met het groene basispapier heeft mijn voorkeur.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen