zondag 13 oktober 2024

Game On

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Zo gezegd, zo gedaan, hier ben ik weer met een aantal mannenkaarten.

Al deze kaarten zijn gemaakt met een stempelset van Stampin Up. Eentje die eigenlijk niet meer beschikbaar was maar mijn leverancier (Yolanda Pasterkamp-de Jonge) heeft de set toch nog op de kop kunnen tikken.
Ook deze creaties zijn afgeleid van voorbeelden die ik voornamelijk op Pinterest voorbij zag komen. Uiteraard maak ik ze niet klakkeloos na door hier en daar wat dingetjes van plaats te wisselen, dingetjes toe te voegen of andere mallen te gebruiken voor de basis van de kaarten.

6 opmerkingen:

  1. Je bent lekker bezig geweest! Je hebt er een mooie serie van gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastische mannenkaarten !!!!
    Vind dat altijd erg knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geslaagde mannenkaarten, hele mooie stempels.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie stempels en je hebt hele mooie kaarten gemaakt Gerda. Ook je kaarten uit de vorige post zijn heel gaaf geworden. Niets mis mee hoor om inspiratie op te doen, dat vind ik het fijne van internet/tijdschriften, lekker ideeën opdoen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige mannenkaarten Gerjanne.
    Leuk met die stempels.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook mooi deze gestempelde mannenkaarten. Leuk om verschillende technieken te gebruiken op de kaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen