maandag 14 oktober 2024

Mannenkaarten (vervolg)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Hopelijk zijn jullie het nog niet beu 😉 3 berichten na elkaar met hetzelfde thema. Er zijn heel veel leuke materialen om mannenkaarten te maken, maar als je moeite hebt om er iets mee te doen blijven die dingen bij mij lang in de verpakking zitten. Op de liggende kaart een Pronty Chipboard Silhouette gecombineerd met een koptelefoon en de laptop van MD. Achtergrondpapiertje van Action. Het silhouette heb ik eerst een kleurtje gegeven met stempelinkt en daar een glitterlaagje over.
Voor onderstaande kaart heb ik de achtergrond helemaal zelf gemaakt en voor de eerste keer aan de slag gegaan met structuurpaste. Begonnen met de achtergrond op zich, daarna de structuurpaste toegevoegd met een mask van Temu. Als de paste opgedroogd was heel zachtjes met een brush stempelinkt aangebracht.
Voor de afwerking een game controller, hoofdtelefoon en de schoenen (een die cut van DDBD). De gestempelde tekst vind ik zo leuk dat ik hem al verschillende keren gebruikt heb.

1 opmerking:

  1. Hele mooie mannen en jongenskaart. Ik kijk nog even verder. Mij vervelen doekje nooit met je mooie kaarten. Leuk dat je structuur pasta hebt gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen