vrijdag 18 oktober 2024

Voor mijn nonkel

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Volgende week zijn we van de partij op het feestje voor het 65-jarig huwelijk van mijn meter en nonkel. Maar dat is niet het enige wat gevierd wordt. Mijn nonkel wordt 90 en daar hoort natuurlijk een kaart bij. Mijn nonkel heeft een grote passie voor muziek. Hij speelde piano, heeft in een koor gezongen en heeft dat zelfde koor ook een aantal jaren gedirigeerd. Sinds hij de ziekte van Parkinson heeft, heeft hij veel van zijn activiteiten noodgedwongen moeten opgeven. Gelukkig staat hij nog altijd heel optimistisch in het leven. De voorkant van de kaart spreekt voor zich, daar heb ik zijn passie voor muziek op verwerkt.
Op de achterkant van de kaart de toeters en bellen van het feestje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten