zaterdag 26 oktober 2024

Gedecoreerde kaasplankjes

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Een tijdje geleden zag ik bij Doris (knippen en plakken) iets gelijkaardigs en was er meteen verliefd op net als de winkelier waar ik mee samen werk. Gelijk kreeg ik de opdracht om 2 stuks te maken. Maar eerst moest ik natuurlijk aan kaasplankjes geraken en die vond ik voor een klein prijsje bij Temu. 
Je kan het een beetje vergelijken met de Plywood kastjes, alleen heb je hier maar 1 laag en dat maakt het een stuk makkelijker. Op beide plankjes heb ik papier en die cuts van verschillende merken gebruikt. Er mocht een kleine tekst op en die vond ik 2 Paper Pads van Studio Light. Door verschillende diktes foam tape te gebruiken zit er ook een beetje diepte in de decoratie. Op het plankje links is een mini juweeltje (Temu) verwerkt.

Nu ben ik helemaal klaar met alle opdrachten die ik gekregen had. Tijd om aan iets anders te denken nl. het aankomend knutselweekje in Nederland. Tot nu heb ik niks voorbereid (te veel bezig met andere dingen 😉) en veel tijd heb ik niet meer. Denk dat ik deze keer me zal bezig houden met haken en doosjes maken.

1 opmerking:

  1. Je heb twee prachtige kaasplank opgemaakt. Heel erg mooi met dit papier. De kleuren zijn prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen