zondag 31 december 2017

Vevolg jubileumkaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Eerst en vooral wil ik alle bezoekers en volgers danken voor de interesse in mijn blog. Voor iedereen een fijn einde jaar, een goede gezondheid en veel creativiteit voor 2018.

Om 2017 af te sluiten heb ik nog een jubileumkaart voor 50 jaar getrouwd. Is voor dezelfde bestelling als het vorige werkje. Mijn DDBD mallen gebruik ik niet zoveel maar voor deze kaart kon ik lekker uit de bol gaan omdat ik geen rekening hoef te houden met afmetingen en portkosten. Alle andere gebruikte mallen zijn van MD. Voor de kleine pocket's aan de zijkanten heb ik een pons gebruikt van Martha Stewart. Plaatje is van LeSuh. Afgewerkt met een strik, strass steentjes en een paar roosjes.
Nog een foto van de kaart met de labeltjes zichtbaar. Het scrap papier waarvan ik de randen bewerkt heb met Distress Ink is van een dubbelzijdig A4 pakketje van Joy: Spring.

4 opmerkingen:

  1. Wow, deze kaart is prachtig Gerda, wat past die mal mooi op de DDBD. Je hebt alles tot in de puntjes afgewerkt! Fijne jaarwisseling en een gezond en heel creatief 2018!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart Gerda !
    Wens je een heel fijn eind jaar en alles goeds voor 2018 !
    Lieve groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow jij eindigt je jaar in schoonheid zie ik. Die heb je weer prachtig uitgewerkt !
    Ik wens je een veilig einde en een spetterend nieuw begin !!
    XXX Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met een leuk model !
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen