woensdag 20 december 2017

Zwanger

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

In het voorjaar van 2018 mogen ze bij mijn broer ook hun eerste kleinkind verwelkomen. Om zijn dochter te feliciteren met haar zwangerschap heb ik deze kaart gemaakt. Heb zowel de voorkant als de binnenkant bewerkt. Het scrap papier is van een StudioLight blok: Home & Happiness. Ik hoop dat het neutraal genoeg is want wij weten nog niet of het een jongen of een meisje zal zijn. Het versje heb ik al een keer gebruikt toen mijn schoondochter zwanger was, vind het zo mooi dat ik het opnieuw heb uitgeprint. Het stansje van de zwangere vrouw heb ik een laagje glitter gegeven, is een klein beetje te zien op de foto. De gestempelde wensen zijn van 2 verschillende setjes van MD.

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, en weer helemaal in de "Gerda" stijl. Leuk met dat gedichtje binnenin.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Gerda,
    Ik vind je gedichtje ook heel leuk,
    Groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Gerda!
    Fijne feestdagen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De zwangere zal zeker verrast zijn met deze kaart, zulke kaart krijgt niet iedereen. Weer een hele mooie uitvoering.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen