dinsdag 19 juni 2018

Nieuwe woning

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Een aantal weken geleden is mijn dochter met haar gezin verhuisd naar hun nieuw gebouwde woning. Daar hoort natuurlijk een kaart van mama/oma bij en die heb ik vandaag gemaakt. Het is een criss cross kaart geworden met scrap papier van het blokje: Garden Party (MD). Het 3d plaatje is van hoe kan het ook anders LeSuh. Ik heb er bewust voor gekozen om het niet in het midden te plaatsen.
Voor het label heb ik 2 delen van mijn ticketmal gebruikt, voor de tekst bruine stempelinkt. Een paar strass steentjes om de kaart helemaal af te werken. Achteraan heb ik nog een standaardje geplakt zodat de kaart mooi blijft staan.


2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie criss cross kaart, het papier past prachtig bij het plaatje. Goed idee om voor het label de ticketmal te gebruiken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie crisis cross kaart Gerda, wat heb je prachtig papier gebruikt en een heel leuk plaatje, goed idee om de ticket mal zo te gebruiken,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen