zaterdag 16 juni 2018

Voor mijn kleinzoon

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Begin september wordt mijn kleinzoon 6 en gaat hij naar de grote school. Heb lang moeten zoeken wat ik voor hem zou maken maar toen ik op internet enkele leuke afbeeldingen van Paw Patrol (waar hij gek van is) vond was het idee gevormd. De tekst heb ik zelf op de afbeelding gezet. Eigenlijk wou ik voor deze kaart ook mijn ticketmal gebruiken maar kreeg de afbeelding niet op de juiste afmetingen. Dan maar zelf dit model uitgewerkt. En als ik het helemaal goed heb zijn Chase en Marshall zijn favoriete figuurtjes, die mochten nog eens extra op de kaart. Nog een grasrand toegevoegd en klaar was de kaart. Op zich heel eenvoudig, alle printwerk met mijn eigen simpel Epson-printertje gedaan.

3 opmerkingen:

  1. Eenvoudig zeg je maar wel heel mooi. Nu nog een paar T-shirts erbij van paw patrol en Nils is klaar voor de grote school.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk deze kaart met zijn favoriete er op, wat zal hij daar blij mee zijn
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er een tof modelletje van gemaakt, met Nils zijn favoriete tv figuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen