zondag 1 oktober 2023

Cadeautje

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Deze week ben ik begonnen met nieuwe cadeautjes te maken voor mijn kerstverkoop begin december.
Ik heb een filmpje van Sannie's freubels gebruikt maar de maten van de holder aan mijn materialen aangepast. Voor zulke cadeautjes gebruik dikwijls drukke designs (maar niet noodzakelijk kerstpapier) die ik minder geschikt vind om op een kaart te gebruiken. De kaft van het schriftje (gekocht bij AVA) heb ik een bijpassend papiertje gegeven dat ik bewerkt heb met een embossingfolder. De balpen is van Action. De strik is gemaakt met een malletje van Studio Light.

4 opmerkingen:

  1. Leuke kadootjes Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi setje heb je zo gemaakt Gerda.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel goed bezig Gerda, een mooi projectje. Hier is dat papier zeker geschikt voor.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel tof cadeautje! Je hebt heel mooi papier gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen