vrijdag 6 oktober 2023

Huwelijkskaart

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik heb mijn kerstwerkzaamheden eventjes moeten staken om een huwelijkskaart te maken. Moest snel gaan want de klant heeft ze dit weekend nodig. Onder druk presteer ik niet goed, ben dan ook niet helemaal tevreden over het eindresultaat, de klant gelukkig wel.

Heb nog heel veel mallen in de verpakking zitten, deze was er eentje van.
Omdat het een ouder koppel is dat in het huwelijksbootje stapt heb ik de kaart redelijk sober gehouden. Een 3D plaatje van wat jaartjes geleden gecombineerd met een design papiertje van The Paper Boutique en nog een aantal materialen van MD. Het geheel heb ik op een dubbel kaart geplakt.
Het stoort mij dat wanneer het label in de pocket zit de hartjes overlappen. Denk dat ik bij een volgende keer dat ik deze mal gebruik de pocket gewoon ga dicht plakken. Ach ja, het kan niet altijd even goed zijn, toch wou ik de kaart showen, misschien hebben jullie tips om met deze mal een beter resultaat te boeken 😉

5 opmerkingen:

  1. Prachtige huwelijkskaart Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart in mooie kleuren! De mal nog nooit gezien. Er zit niets anders op dan dat stukje waar het plaatje opzit iets kleiner te make, ofhet hartje op een andere plek plakken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eigenlijk vind ik dat wel heel leuk, de drie hartjes bij elkaar.. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt met deze leuke stans,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat je klant het niet ziet dat de hartjes net over elkaar vallen . Het stoort mij niet. Je kan er volgens mij ook niets aan veranderen want dan past het niet meer... ik vind het een hele mooie kaart. En je klant is ook tevreden...Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ik ken dat wij kijken veel te nauw, we willen het te goed doen. Ik vind het een mooi geheel en zeker de kleur. Als ik me al aan iets zou storen zijn het zeker niet de hartjes maar misschien de gestempelde G die ook nog zichtbaar is. Dat ligt wel aan de mal hoor, als het pocket moest groter zijn was het probleem opgelost. Klant tevreden = alles ok toch.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen