zaterdag 7 oktober 2023

Shadowbox kaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Vandaag komt de kersttrein weer langs 😉, mijn voorraadje groeit gestaag.

Deze keer kan ik een aantal shadowbox kaarten showen met de mooie Paintbox Poppets plaatjes van Christine Haworth. Toen ik vele jaren geleden begon met deze hobby was ik grote fan van haar 3D plaatjes, zitten er nog veel in mijn knipvelmappen.
De kadertjes zijn gemaakt met de Shadow Box Frames van Elizabet Craft Designs en papier van Craft Sensation: Rustic Textures (Action), behalve bij de kleine skiër, dat frame is gewoon cardstock.
Aan de achterkant van de schilderijtjes heb ik een dubbele kaart geplakt, het zijn dus wel degelijk kaarten 😉 De afwerking spreekt voor zich. Al deze plaatjes hebben een naam, helaas heb ik alleen van het jongetje de naam kunnen achterhalen nl.: Christmas Delivery.

Strakjes gaan we naar een volleybal match kijken van onze kleinzoon en in de namiddag naar de jaarmarkt. Allemaal leuke bezigheden.

Iedereen een fijn weekend gewenst.

5 opmerkingen:

  1. Leuke serie shadowbox kaarten Gerda.
    Mooi gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet nog dat je altijd grote fan bent van deze plaatjes. Je hebt er nu prachtige schilderijtjes meegemaakt. Wij vieren alvast het hele weekend feest voor de verjaardag van Minte. Fijn weekend.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn het mooie shadowbox kaarten geworden, de plaatjes blijven leuk, ik was ook fan en heb er ook nog een heleboel, denk ik..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt leuke shadowbox kaarten gemaakt met deze plaatjes. Ik heb er ook nog van. Vind ze erg leuk. Jullie hebben vast en gezellige middag gehad. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij blijft lekker gaan zie ik, weer mooi gedaan Gerda en het blijven mooie plaatjes.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen