maandag 9 oktober 2023

Prettige Feestdagen.

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik ga lekker door met kerstkaarten maken en voorbereiden. Gisteren had ik gehoopt om meer te doen maar het is bij 2 kaarten gebleven. De center step kaart kregen jullie al te zien, vandaag een klassiekertje.
Een gestanste tekst (Crealies) in geëmbost cardstock. Leuk 3d plaatje en voor de afwerking ijskristallen in glitterpapier. Hiervan ga ik een hele reeks voorbereiden om binnenkort verder af te werken op mijn knusteldagen in Nederland.

5 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart met de gestanste tekst en het plaatje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kerstkaart met een schattig plaatje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk wel dat dit soort kaartjes bij iedereen in smaak valt. Mooie uitvoering en de geëmbosste achtergrond en kristallen zijn hier heel leuk bij.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kerstkaart met een schattig plaatje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is een hele mooie kaart. Zo eenvoudig en zo mooi. Dit plaatje is ook zo mooi. Heb ze ook wel gehad.. succes met de voorbereidingen voor de knutseldagen in Nederland. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen