woensdag 11 oktober 2023

Lunch box

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Een tijdje geleden kon ik van vriendin Annie de mal lenen om deze leuke doosjes te maken. Ik heb voor 20 doosjes wit cardstock gestanst. Ik ga er 10 afwerking in het kerst thema en de andere met restjes scrap papier van verschillende merken. Voor de kerstversie heb ik allemaal papiertjes uitgezocht van de blokken van Action.
De afwerking heb ik heel eenvoudig gehouden met een kerstroos van Elizabeth Craft Designs. Deze doosjes zijn redelijk groot, ik ga ze dan ook leeg verkopen. Vorig jaar waren de ongevulde doosjes het meest gewild. Vingers gekruist dat het dit jaar ook het geval zal zijn.

5 opmerkingen:

  1. Een leuk doosje! Die raak je wel kwijt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi cadeaudoosje die vast wel zal verkopen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en handige doosjes om cadeautjes in te verpakken.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn mooie verpakkingen voor een cadeautje of lekker veel snoep!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kado verpakking Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen