vrijdag 12 april 2019

Action mal

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Dit is een hele leuke mal van Action. En met de glue sheets van Joy ook geen enkel probleem om het netjes vast te kleven. Heb er 2 kaarten mee gemaakt. Het scrap papier is van het MD blokje: Aqua Color. Links een felicitatie kaart, de gestanste cirkels zijn van Nellie Snellen en het 3d plaatje van Yvonne Creations (Spring-tastic).Rechts een opkikker kaartje met materialen van MD en een gestempeld labeltje (ook Action).
  

7 opmerkingen:

  1. Ze zijn allebei heel leuk geworden Gerda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee hele mooie kaarten leuk met het watercolor papier, leuke plaatjes ook,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn twee superleuke kaarten geworden! De plaatjes passen er ook leuk bij!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw die zijn mooi geworden, ik dacht eerst dat je het papier met inkt gekleurd had dat is ook nog een idee. Wat zijn die kleuren perfect bij de plaatjes!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je 2 schitterend kaarten gemaakt!
    Superleuk gedaan!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Gerda,
    Via het blog van Eri kom ik op jou blog.
    Ik zag deze prachtige kaarten staan, gemaakt met de mal van de Action en omdat ik die ook gekocht heb, wou ik ze in detail bekijken om ideetjes op te doen.
    Zie ik in je profiel, dat je nog niet zover weg woont.
    Malderen, daar kom ik af en toe nog wel.
    Ik woon in Puurs, dat weet jij vast ook wel waar dat is.
    Ik kom mijn (buurmeisje) volgen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind dit hele mooie kaarten Gerda. Goed idee met die lijmvellen . Heb je ook geen gesmeer met lijm...groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen