dinsdag 16 april 2019

Dot & Do 51 (Dieren)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Van dit Dot & Do pakketje heb ik maar 2 patroontjes gebruikt, het 3de vond ik niet mooi. Ook de meegeleverde plaatjes heb ik niet gebruikt. Het patroontje met de muisjes vond ik wel goed passen bij het Morehead plaatje, omdat er geen plaats was voor een tekst heb ik de wensen op een label gestempeld dat achter de donkere kleur cardstock schuift. De andere kaart spreekt voor zich.
 


3 opmerkingen:

  1. Ze zijn alle drie erg leuk Gerda. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten Gerda, leuke patroontjes, het Morehead plaatje is zó lief,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je weet er toch altijd een leuke draai aan te geven, en er je eigen stempel op te drukken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen