zondag 14 april 2019

Schudkaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Het ideetje voor de eerste kaart heb ik gezien op het blog van Doris:
https://knippenenplakken-doris.blogspot.com/
Scrap papier van een A4 blad (merk onbekend) en al heel lang in mijn verzamelmap. Om de basis van de kaart te verstevigen heb ik het deel met de mooi rand 2 keer gestanst en op elkaar gekleefd. Labeltje van Crealies en een leuke gestempelde wens.
Ook nog een DDBD schudkaart met de cameramal. Hier heb ik een scrap papiertje van Action gebruikt: Craft Sensations/Victorian Roses.
Om de kaart leuk aan te kleden verschillende mallen en tekst stempels van MD gebruikt.
 
 

6 opmerkingen:

  1. Alle twee je kaarten zijn weer super geworden, en heel mooi afgewerkt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 schitterende kaarten Gerda.
    Mooi scrappapier in verwerkt en mooie plaatjes en malletjes.
    Alles past perfect bij elkaar.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten Gerda, ik vind de 2de echt supermooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend gemaakt Gerda!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee hele leuke kaarten met prachtig papier gemaakt. Hele fijne makaronkleurtjes voor de 2de kaart en een lekker kopje thee erbij, echt mooi gedaan.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen