donderdag 25 april 2019

Provence

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Na mijn knustelweekend heb ik nog geen tijd gehad om nieuwe kaarten te maken. Maar omdat ik in ons knutselhuisje goed heb kunnen doorwerken een mijn voorbereide pakketjes kan ik nog wel een paar dagen wat laten zien. Vandaag een scrapkaart gemaakt met een mooi 30 x 30 blok van Stamperia/Provence.
Ik heb wel meerdere mooie scrapblokken maar om er iets mee te maken vind ik altijd heel moeilijk. Ik koop die blokken omdat ik de papiertjes altijd prachtig vind en als ik het blok dan doorblader denk ik: hoe en wat.
En soms begint er dan plots een ideetje te borrelen. De kleine kaartjes zijn kant en klaar voor gebruik, heb ze voorzien van gestempelde teksten. Rechts heb ik een pocket gemaakt om de kaartjes in te stoppen. Het plaatje uitgestanst met een mal van Nellie Snellen en verschillende keren gemat op wit, scrap en gekleurd card stock. Het flesje parfum heb ik uitgeknipt en verhoogd aangebracht. Links nog 2 lintjes op elkaar, en als laatste een strik.
 
 

6 opmerkingen:

  1. Dit is een geweldig mooie kaart geworden Gerda! En met die andere blokken komt het ook vast goed, dan borrelen de ideetjes vanzelf weer op.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaart is prachtig Gerda! Ik heb ook heel wat papier liggen die ik zo op het oog heel mooi vind, maar om er dan iets van te maken, ja, dat is soms best lastig!
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is echt prachtig papier en wat een leuk model, echt heel mooi gemaakt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Gerda geweldig mooi gemaakt. Leuke details met de kleine kaartje. Mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja heel mooi papier en zoals je zegt is het dan nog niet gemakkelijk om dat te verwerken, ik wil dan altijd nog een ingekleurd stempeltje gebruiken dan wordt het nog lastiger. Maar het resultaat is fantastisch hoor en de kleur op zich is al supermooi.
    Fijn weekend, Annie

    BeantwoordenVerwijderen